sobota 16. října 2010

Mass Effect 2 - Bioware competition

České zastoupení firmy Bioware nedávno oznámilo soutěž o nejlepší fanouškovské video z Mass Effect 2. Soutěžilo se o tzv. „Bioware body“, za které lze online zakoupit stahovatelné přídavky. Chtěl jsem si bokem sestříhát něco jednoduššího, takže jsem započal novou hru a rychle ji projel, abych nahrál nějaký ten video-materiál, že ano. Bohužel to nedopadlo tak jak jsem si představoval. Přestože jsem časově nestíhal, nakonec jsem to na poslední chvíli nějak dokopal.


Vítězové byli dva, u prvního hlasovali hráči přímo na facebooku a druhého, tedy mě, vybrala porota Bioware. Epická hudba, použitá ve filmovém hitu Inception, kterou mimochodem produkoval Zack Hemsey, a snad i dobrý střih zajistili mému videu vítězný post. Ostatně, kvalitu videa posuďte sami.

Žádné komentáře:

Okomentovat