pátek 1. října 2010

PlayStation 3 - Stal jsem se konzolistou

Rozhodnutí koupit si konzoli padlo před několika měsíci , kdy jsem měl něco málo pěnez stranou a exkluzivní herní tituly mě začaly lákat čím dál tím víc. Ze série Killzone jsem byl unešen ještě za dob PlayStation 2, stealth akce s perfektním příběhem Metal Gear Solid či akční řežba v podobě God of War – hry tohohle typu na PC prostě neseženete. A když tvůrci Fahrenheitu zamítli PC verzi Heavy Rain, dilema skončilo a rozhodování se mezi variantami Xbox 360 vs. PS3 tím pádem taky.


Jasně, na Xboxu můžu pálit hry o sto šest a Microsoft bude nadále bezmocně kroutit hlavou, ale Gears of War, popřípadě Alan Wake, jakožto jediné pro mě zajímavé hry na něm, zmiňovanou čtveřici nahoře nepřebijí. V kamenném obchodě jsem sehnal edici s peckou Uncharted 2: Among Thieves, prozatím nejvyšší kapacitní Slim verzi obsahující harddisk s kapacitou 250 GB.

Žádné komentáře:

Okomentovat