pátek 14. září 2012

EDGE 3

Vydání třetího dílu EDGE, uzavírajíc trilogii, předcházelo několik odkladů. Důvodů bylo mnoho, avšak hlavní příčinou byla nutnost připravovat se na tzv. zkoušku dospělosti, maturitu. Valná většina fragpartu byla hotová již před Vánocemi, ale plánované vydání na Nový rok, bylo hodně naivní. Na projektu jsem, po půlroční pauze, začal pokračovat až počátkem prázdnin.


Zpoždění bylo více než menší, a abych ho patřičně vynahradil, rozhodl jsem se přepracovat některé slabší části a vydat pokud možno něco, co za tu dobu čekání bude stát opravdu za to. Fragy jsem vybíral tak, aby byly co nejrůznorodější. Tím jsem se chtěl vyvarovat monotónnosti, kterou videa z druhého Call of Duty tak často trpí. Díky patří všem co zaslali svá dema, avšak pětiminutová stopáž mi ani zdaleka nedovolovala využít je všechny.


Dva týdny po vypuštění do světa ukázaly, že se poslední díl EDGE opravdu vydařil. Důkazem toho je počet zhlédnutí a spousta kladných komentářů. Osobně jsem s výsledkem spokojen, avšak jedna vada na kráse se tu najde. Bohužel, díky technickým problémům se původní intro nedostalo do finální verze a čas na tvoření nového už prostě nebyl.


Stream: YouTube
Download: EDGE3

Žádné komentáře:

Okomentovat